Способи оплати

Ми пропонуємо кілька простих варіантів оплати, щоб Ви могли без перешкод насолоджуватися послугами інтернету та телебачення

Онлайн з будь-якої точки світу

Онлайн з будь-якої точки світу за прямим посиланням. Все, що вам необхідно - номер особового рахунку. Його можна дізнатись в особистому кабінеті.

У особистому кабінеті онлайн

У особистому кабінеті онлайн натиснувши "Оплата через Інтернет" або за прямим посиланням

Цим способом можна скористатися тільки з вашої точки підключення та якщо у вас ще залишились кошти на балансі або активовано обіцяний платіж.

У особистому кабінеті скретч-картою

У особистому кабінеті скретч-картою натиснувши "Ввести карту поповнення рахунку".
Місця продажів карток поповнення уточнюйте у нашому офісі за адресою м. Зміїв, вул. Покровська 19А або за телефонами 3-20-93, 099-666-19-82.

Цим способом можна скористатися тільки з вашої точки підключення.

Сплатити за реквізитами

Реквізити для оплати можна отримати звернувшись до фінансового відділу з понеділка по п'ятницю 9.00-16.00 за номерами телефону 3-20-93, 099-666-19-82, 066-191-32-47.

Зверніть увагу! Кошти сплачені таким чином проводяться як стандартний банківський платіж та потрапляють на рахунок зазвичай впродовж 3 банківських днів!

Порядок розрахунків

Оплата Послуг Провайдера здійснюється Абонентом завчасно методом авансових платежів.

Ціни в Прейскуранті визначаються в гривнях. Оплата Послуг проводиться в гривнях.

Дата фактичного надходження коштів від Абонента на розрахунковий рахунок Провайдера є моментом оплати Послуг.

Одержання Провайдером платежу від Абонента відображається на його особистому рахунку збільшенням балансу. Надання Послуг Абонентові відображається на його особистому рахунку зменшенням балансу на вартість наданих Послуг.

Абонент зобов'язаний самостійно слідкувати за балансом особового рахунку за допомогою Особистого кабінету та проводити авансові платежі таким чином, щоб баланс його особового рахунка залишався позитивним у будь-який момент дії даного Договору.

Абоненти можуть здійснювати оплату Послуг за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем, у відділеннях банків та іншими способами вказаними на Інтернет-сайті media-zmiev.net.ua.

При здійснені платежів Абонент обов’язково має вказувати свій особовий рахунок і самостійно відповідає за правильність здійснених ним платежів. Суми, помилково зараховані Абонентом на інші рахунки, Провайдером не компенсуються.

У випадку наявності у Абонента заборгованості перед Провайдером, Провайдер має право без попередження і на власний розсуд обмежувати обсяги і технічні параметри Послуги або припиняти надання Послуги, до моменту погашення заборгованості.

 

Повернення коштів за ненадану послугу

Закон про захист прав споживачів говорить, що покупці можуть з будь-якої причини повернути товар продавцю та відмовитися від послуги та вимагати повернення грошей.

У разі відмови від послуги повернення коштів за не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція.

Повернення коштів здійснюється із розрахункового рахунку підприємця на реквізити, які вказує абонент у зверненні про повернення коштів.

Після одержання звернення про повернення коштів підприємець протягом 3-х банківських днів здійснює перерахування грошових коштів абоненту.

Звернення про повернення коштів абонент надає за адресою: м. Зміїв, вул. Покровська 19А. Телефон для довідок 0661913247.