# | Назва тарифу | Вартість, грн./30 дн. | Населений пункт |
---|---|---|---|
1 | Elit A | 150,00 | смт. Слобожанське |
2 | Elit B | 200,00 | Квартирний сектор м. Зміїв, сел. 3-й Вирішальний |
3 | Elit C | 200,00 | Приватний сектор м. Зміїв, сел. 3-й Вирішальний, Солов. Хутір |
4 | Elit D | 250,00 | с. Артюхівка, с. Бутівка, с. Височинівка, с. Водяхівка, с. Гайдари, с. Геніївка, с. Дачне, с. Звідки, с. Занки, сел. Зідьки, с. Задонецьке, с. Коропове, с. Курортне, с. Левківка, с. Миргороди , с. Українське, с. Омельченки, с. Островерхівка, с. Соколово, с. Первомайське, с. Тимченки, с. Чемужівка, с. Черемушне |
Онлайн з будь-якої точки світу за прямим посиланням
Все, що вам необхідно - номер особового рахунку. Його можна дізнатись в особовому кабінеті.У особовому кабінеті онлайн натиснувши "Оплата через Інтернет" або за прямим посиланням
Цим способом можна скористатися тільки з вашої точки підключення та якщо у вас ще залишились кошти на балансі або активовано обіцяний платіж.
У особовому кабінеті скретч-картою натиснувши "Ввести карту поповнення рахунку".
Місця продажів карток поповнення уточнюйте у нашому офісі за адресою м. Зміїв, вул. Покровська 19А або за телефонами 3-20-93, 099-666-19-82.
Цим способом можна скористатися тільки з вашої точки підключення.
Реквізити для оплати можна отримати звернувшись до фінансового відділу з понеділка по п'ятницю 9.00-16.00 за номерами телефону 3-20-93, 099-666-19-82, 066-191-32-47.
Зверніть увагу! Кошти сплачені таким чином проводяться як стандартний банківський платіж та потрапляють на рахунок зазвичай впродовж 3 банківських днів!
Оплата Послуг Провайдера здійснюється Абонентом завчасно методом авансових платежів.
Ціни в Прейскуранті визначаються в гривнях. Оплата Послуг проводиться в гривнях.
Дата фактичного надходження коштів від Абонента на розрахунковий рахунок Провайдера є моментом оплати Послуг.
Одержання Провайдером платежу від Абонента відображається на його особовому рахунку збільшенням балансу. Надання Послуг Абонентові відображається на його особовому рахунку зменшенням балансу на вартість наданих Послуг.
Абонент зобов'язаний самостійно слідкувати за балансом особового рахунку за допомогою Особистого кабінету та проводити авансові платежі таким чином, щоб баланс його особового рахунка залишався позитивним у будь-який момент дії даного Договору.
Абоненти можуть здійснювати оплату Послуг за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем, у відділеннях банків та іншими способами вказаними на Інтернет-сайті media-zmiev.net.ua.
При здійснені платежів Абонент обов’язково має вказувати свій особовий рахунок і самостійно відповідає за правильність здійснених ним платежів. Суми, помилково зараховані Абонентом на інші рахунки, Провайдером не компенсуються.
У випадку наявності у Абонента заборгованості перед Провайдером, Провайдер має право без попередження і на власний розсуд обмежувати обсяги і технічні параметри Послуги або припиняти надання Послуги, до моменту погашення заборгованості.
Закон про захист прав споживачів говорить, що покупці можуть з будь-якої причини повернути товар продавцю та відмовитися від послуги та вимага- ти повернення грошей.
У разі відмови від послуги повернення коштів за не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція.
Повернення коштів здійснюється із розрахункового рахунку підприємця на реквізити, які вказує абонент у зверненні про повернення коштів.
Після одержання звернення про повернення коштів підприємець протягом 3-х банківських днів здійснює перерахування грошових коштів абоненту.
Звернення про повернення коштів абонент надає за адресою: м. Зміїв, вул. Покровська 19А. Телефон для довідок 0661913247.